SILLAMÄE FUTSAL CUP
1.FIFA REEGLID
SILLAMÄE FUTSAL CUP toimub rahvusvaheliste FIFA mängureeglite järgi (FIFA Laws of the Game 2012/2013:
http://www.fifa.com/mm/document/affederation/generic/51/44/50/futsallawsofthegameen.pdf).
2. VÕISTKONNA SUURUS JA MÄNGUAJAD
Vanuseklass | Mängijaid | Mängu aeg |
Pallid |
Vahetused |
Esialgsed mängud | 5 vs 5 | 2x10 min | № 4 | Vabad |
Playoffid | 5 vs 5 | 2x15 min | № 4 | Vabad |
3. VANEMATE MÄNGIJATE KASUTAMINE
5 (4 valdkonnas ja väravavaht), tasuta asendusauto
4. STAADIONID
Mängud toimuvad Sillamäe saalides. Kõikides saalides on parkett.
5. TURNIIRI SÜSTEEM
SILLAMÄEFUTSAL CUP mängud on jagatud grupi- ja Play-off mängudeks (vastavalt vanusele).
5.1. Grupimängud
Grupietapil võistkonnad on jagatud rühmadesse, kus meeskonnad mängivad ühe ringi. Alagrupimängudes annab võit 3 punkti, viik 1 ning kaotus 0 punkti.
5.2. Võrdsete punktide arvestamine
Võrdsete punktide korral paremusjärjestuse määramisel arvestatakse:
- omavaheliste mängude seisu;
- parim väravate omavahelistes mängudes
-parim löödud väravate seis kogu turniiri jooksul
-suurema löödud väravate arvu
-suuremat võitude arvu
-distsiplinaarkaristusi
-edasipääseja otsustatakse loosiga.
5.3. PLAY-OFF
Iga alagrupi parimad võistkonnad pääsevad mängima play-off süsteemis esikohale. Ülejäänud võistkonnad mängivad play-off turniiri tagumistele kohtadele. Täpsed edasisaamise tingimused sõltuvad osalevate võistkondade arvust, moodustatud alagruppidest ning turniiri mängusüsteemist. Täpse ajakava play-off süsteem iga vanuserühma kuulutatakse turniiril.
6. PENALTID
Kui mäng lõpeb viigiga play-off ja lõplik - mõlemad meeskonnad varsti läbi murda karistust kehtestada võitja. Iga meeskond on Punch kolme (3) karistus ja siis jääda.
7. MÄNGUDE ARV
Meeskonnale on garanteeritud vähemalt 6 mängu.
8. TURNIIRI ŽÜRII
Võimalikud erimeelsused ja protestid lahendab 3-liikmeline žürii, kelle otsus ei kuulu edasikaebamisele. Žüriisse kuuluvad turniiri peakorraldaja, turniiri peakohtunik ning Sillamäe JK DINA esindaja.
9. KOHTUNIKUD
Kõik kohtunikud on tunnustatud Eesti Jalgpalli Liidu ja/või peakohtuniku poolt. Turniiri peakohtunikuks on Roman Träial.
10. TURNIIRILE SAABUMINE JA CHECK-IN
Turniirile saabudes on võistkond kohustatud enne oma esimest mängu:
10.1. Check-in protseduur
Võistkonna esindaja on kohustatud turniiri kontorisse esitama täidetud SILLAMÄE FUTSAL CUP registreerimislehe. Võimalus on allkirjastatud registreerimisleht saata enne turniiri algust e-postiga aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Võistkonna esindaja on kohustatud koos registreerimislehega esitama turniiri sekretariaadile kõigi oma võistkonna mängijate isikut tõendavad dokumendid (pass/ID-kaart või EJL-i mängijakaart ). Sarnaselt punktile 1 võib võistkonna esindaja saata mängijate isikut tõendavate dokumentide koopiad e-postiga aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Turniirile ei lubata mängijaid, keda pole registreerimislehel üles antud. Lisaks ei lubata turniirile mängima registreerimislehel üles antud mängijaid, kelle isikut tõendavaid dokumente check-in protseduuri ajal sekretariaadile ei esitata.
Iga võistkonna esindaja on kohustatud oma allkirjaga kinnitama turniirile saabumist, nõustumist turniiri reeglitega ning oma teadmist võimalike viimase hetke muudatustega.
Check-in protseduuri läbimisel antakse igale võistkonnale turniiri stardipakett. Võistkondi, kes ei ole täitnud korrektselt kõiki eelnevaid punkte (1-5) turniirile mängima ei lubata.
11. MÄNGUDEGA SEONDUVAD REEGLID
Võistkond peab olema võimeline turniiri mängude ajal (st. alates 15 minutit enne mängu algust kuni 15 minutit peale mängu lõppu) vastasvõistkonna soovi korral tõendama väljakukohtunikule enda mängijate korrektset vanust passi või EJL-i mängijakaardi esitamisega. Isikut tõendav dokument peab olema kindlasti mängule kaasa võetud.
Turniiri esimesel päeval on iga võistkonna esindaja kohustatud täitma mängude eelselt mänguprotokolli, mille toimetab võistkonna esindajale staadioni delegaat. Jooksvate küsimuste korral pöörduda staadioni delegaadi poole.
Võistkonna suurus - kuni 12 mängijat
Võistkond peab olema võistluspaigas hiljemalt 15 minutit enne mängu algust
Punase kaardi saanud mängija jätab vahele järgmise mängu.
Ühevärviliste võistlusvormide puhul vahetab särgid teisena märgitud võistkond või kasutab veste. Vestid tagatakse korraldajate poolt.
12. INFO VÕISTKONNA JUHTIDELE
Isik, kes on märgitud võistkonna juhiks, vastutab nii mängude, kui muul ajal võistkonna eest.
Võistkonna juht hoolitseb selle eest, et mängijatel on omad magamisvahendid, kui kasutatakse koolimajutust.
Turniiri korraldajad ei vastuta vigastuste, haigestumiste ja varguste eest. Igal staadionil on korraldajate poolt esindatud esmaabi osutaja.
13. PROTESTID
Protest tuleb esitada tunni aja jooksul peale mängu lõppu kirjalikus vormis turniiri kontorisse (kirjalik pöördumine esitada vabas ent loetavas ning arusaadavas vormis) ja tasuda 30 EUR suurune tagatisraha, mis tagastatakse, kui protest rahuldatakse. Protesti tulemuse otsustab źürii.
14. LOOBUMISKAOTUSED
Kui väljakul ei ole vähemalt 4 mängijat 5 minutit pärast mängu ametlikku algusaega siis mäng loetakse kaotatuks ja tabeliseis tehakse -/+ kaotus.
15. FORCE MAJURE
Turniiri žüriil on õigus teha mängukohtades ja –aegades muudatusi, kui vältimatu sündmus seda nõuab.
18. AUHINNAD
I, II ja III koha saavutanud võistkondi autasustatakse karikate ja medalitega. Parimaid mängijaid autasustatakse eriauhindadega.
16. VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE TURNIIRILE
Turniirile registreerimine toimub veebilehekülje kaudu http://wintercup.dina.ee/et/registreerimine, kus iga osaleva võistkonna esindaja peab täitma eelregistreerimise vormi. Pärast vormi täitmist esitab SILLAMÄE FUTSAL CUP osalevale võistkonnale osalemistasude arve, mille edukas tasumine on eelduseks turniirile registreerumiseks ja turniiri koduleheküljel avaldamiseks.
20. KONTAKTIHALDUR